Pogosto zastavljena vprašanja - faq

Ali je možna dostava v istem dnevu?

LJUBLJANA in okolica do 15 km – v kolikor naročite do 17.00 ure, je dostava mogoča isti dan.

GLAVNA / VEČJA MESTA PO SLOVENIJI – v kolikor naročite do 10.00 ure, je naročilo DOSTAVLJENO po 16.30 uri.

Preverite možnost dostave v željeni kraj v istem dnevu (če naročilo oddate do 10.00 ure) na spletni strani posta.si, zavihek Dostavni časi hitre pošte / vpišite kraj pošiljanja: 1000 Ljubljana ter željeni kraj za dostavo darila.

MANJŠA MESTA PO SLOVENIJI – dostava ni mogoča v istem dnevu, razen klasičnih šopkov po predhodnem telefonskem dogovoru.

Kolikšen je strošek dostave?

Vsa naša darila pošljemo s hitro kurirsko službo ali osebno. Strošek dostave je 9,90 €.

Ali lahko določim čas dostave?

Na žalost ne morete določiti časa dostave, dostave potekajo med 8.00 in 19.00 uro, v času praznikov oz. povečanih naročil prosimo za potrpežljivost glede časa dostave. Prosimo, da nas za posebne želje glede čase dostave po Ljubljani, kontaktirate vsaj en dan prej: +386 40 55 77 67 ali preko elektronske pošte info@ninainvalentin.si.

Kaj se zgodi, če je prejemnik v času dostave odsoten?

V kolikor prejemnika v času dostave ni doma, bo prejel obvestilo s podrobnostmi o tem, kako lahko darilo prevzame oz. se le to ponovno dostavi. Prejemnika v Ljubljani pred dostavo tudi pokličemo in se z njim dogovorimo o ustreznem času dostave.

Ali dostavljate v bolnišnice in porodnišnice?

Da, lahko dostavimo v bolnišnice in porodnišnice, vendar prosimo, da vnaprej preverite, ali bo bolnišnica/porodnišnica omogočila dostavo svežega cvetja na oddelek.

Kako bo moje darilo dostavljeno?

Vsa darila so dostavljena v po meri izdelanih transportnih škatlah. Šopek bo varno zapakiran skupaj z osebnim sporočilom, hranilom za cvetje in navodili za nego. Cvetje in darila dostavljena po Ljubljani in okolici so zavita v darilni papir in dostavljena v papirnati vrečki.

Kako lahko preverim, ali je bilo moje naročilo dostavljeno?

V kolikor pošljemo Vaše naročilo izven Ljubljane, mu lahko sledimo, ko ga skenirajo v dostavni pošti ali predajo mestnemu kurirju. Ko bo dostava opravljena, boste prejeli e-pošto. V obdobjih velike zasedenosti oz. povečanih naročil, prosimo za potrpežljivost glede obveščanja o opravljeni dostavi. Najhitreje boste prejeli povratno informacijo o dostavi od prejemnika darila.

Kako dolgo bo trajalo, da bo moje darilo dostavljeno?

V kolikor oddate naročilo do 14.00 ure, je dostava mogoča naslednji dan v vse kraje po Sloveniji, brez izjem. Ob SOBOTAH je dostava mogoča samo v Ljubljani, Celju, Mariboru, Murski Soboti, Novem mestu, Novi Gorici, Kranju in Kopru.

Dostava ob NEDELJAH in PRAZNIKIH je včasih mogoča samo v Ljubljani po predhodnem dogovoru (do petka do 17.00 ure).

Ali lahko uredite dostavo v tujino?

Sprejemamo naročila za dostavo daril in žalnih aranžmajev za vse države sveta. Dostava je možna v istem dnevu v kolikor oddate naročilo do 10.00 ure. Naročilo z navedbo: imena in priimka prejemnika (ali pokojnika), naslov, kontaktno telefonsko številko ter željenim datumom dostave nam lahko posredujete na e-naslov: info@ninainvalentin.si) in posredovali Vam bomo ponudbo.

Ali imate posebno željo? Sploh ni problema! Lahko nas pokličete na 040 55 77 67 ali info@ninainvalentin.si in se bomo potrudili, da nekoga presenetite tudi na drugem koncu sveta.

Ali lahko izberem datum dostave?

Da, na spletu lahko naročite za kateri koli datum vnaprej. Ko ste v fazi nakupa, boste prišli do koledarja v katerem izberete datum dostave. Predhodna naročila bodo shranjena v našem računalniškem sistemu do zahtevanega datuma odpreme.

Ali lahko naročim iz tujine?

Da, preko spleta lahko naročite in plačate z večino kreditnih/debetnih kartic z vsega sveta. Vsa plačila bodo v evrih in pretvorjena v vašo valuto po tečaju, ki ga določi banka, ki je izdala vašo kartico.

Ali moram ustvariti uporabniški račun?

Ni potrebno. Imamo storitev »Nakupuj kot gost«, kjer lahko oddate naročilo brez registracije. Če želite shraniti naslove za dostavo in si ogledati zgodovino naročil ter bi radi bili deležni določenih ugodnosti, boste morali ustvariti račun.

Kako vem, da je bilo moje naročilo uspešno izvedeno?

V kolikor je bilo vaše naročilo uspešno izvedeno, boste od Nina & Valentin prejeli samodejno e-poštno sporočilo s številko vašega naročila in potrditvijo podrobnosti naročila.

Kako prekličem ali spremenim svoje naročilo?

Če želite preklicati ali spremeniti naročilo, nas kontaktirajte v roku 1 ure po e-pošti ali telefonu. Na žalost tega ne morete storiti prek svojega spletnega računa.

Imam promocijsko kodo, kako jo uporabim?

Ko oddate naročilo in kliknete Nadaljuj, boste prispeli na stran ‘povzetek košarice’, kjer lahko v polje za promocijsko kodo vnesete kodo in kliknete ‘uporabi kodo’. Stran se mora ponovno naložiti in prikazati popust/ponudbo v košarici.

Ali lahko uporabim več kot eno promocijsko kodo?

Žal ne. Lahko uporabite samo eno promocijsko kodo na naročilo.

Katere kartice sprejemate?

Sprejemamo večino kreditnih/debetnih kartic z vsega sveta, vključno z Visa, Visa Debit, Mastercard, Mastercard Debit, Visa Electron, American Express. Sprejemamo tudi plačilo preko PayPala.

Ali lahko plačam z Amexom?

Da, sprejemamo kartice American Express.

Ali lahko plačam s PayPal?

Da, sprejemamo plačilo preko PayPala. Preprosto pojdite na blagajno in za plačilo izberite možnost PayPal.

Imam tujo kartico, ali lahko še vedno naročim?

Da, prek spleta lahko naročite z večino kreditnih/debetnih kartic z vsega sveta. Vsa plačila bodo v evrih in pretvorjena v vašo valuto po tečaju, ki ga določi banka, ki je izdala vašo kartico.

Je plačilo varno?

Vsa plačila so visoko šifrirana in jih podpira brskalnik uporabnika z uporabo 128-bitnega SSL. Za obdelavo spletnih plačil uporabljamo naslednja podjetja; Stripe in PayPal.

Ali lahko priložim voščilo/sporočilo/sožalnico?

Da, vsa naročila lahko vključujejo osebno sporočilo in le to lahko vnesete ob postopku naročila. Vaše sporočilo bo natisnjeno na standardni voščilnici Nina & Valentin (1,90 €). Ne pozabite dopisati svojega imena pod sporočilom, saj le to ne bo samodejno vključeno.

Kako bo priloženo voščilo?

Sporočilo bo varno in lično priloženo šopku ali darilu.

Je lahko moje sporočilo anonimno?

V kolikor v procesu nakupa izberete opcijo, da želite ostati anonimen, prejemniku ne bomo zaupali kdo je poslal darilo. Edina informacija, poslana z darilom, je osebno sporočilo, v kolikor ga priložite. Prejemniku nikdar ne posredujemo nobenih drugih podatkov in ne pošiljamo računa ali potrdila. Zakon o varstvu podatkov nas zavezuje, da vaših osebnih podatkov ne bomo razkrili.

Kako dolgo je lahko moje voščilo/sporočilo/sožalnico?

Osebno sporočilo ima lahko neomejeno znakov.

Kateri so vaši kontaktni podatki?

Iz Slovenije nas lahko pokličete na 040 55 77 67. Izven Slovenije pokličite +386 40 55 77 67. Telefonske linije so odprte 08:00 – 17:00 UTC +1 / Srednjeevropski čas (CET) od ponedeljka do sobote. Ob nedeljah in praznikih smo zaprti.

Kakšen je vaš e-poštni naslov?

Naš elektronski naslov je info@ninainvalentin.si

Kje se nahajate?

Cvetličarna Nina & Valentine, Celovška cesta 106, 1000 Ljubljana, Slovenija.

Rad bi se pritožil oz. oddal reklamacijo.

Zelo se trudimo, da cvetje in darila odpošljemo v najboljšem stanju. Če ste kakorkoli razočarani nad našo storitvijo, se obrnite na našo službo za pomoč strankam po telefonu na +386 40 55 77 67 ali nam pišite na info@ninainvalentin.si. Na vsa povpraševanja odgovorimo v istem delovnem dnevu, v času povečanega obsega naročil pa v treh delovnih dneh.

Ali me lahko izbrišete iz seznama pošiljanja elektronske pošte?

V kolikor želite, da vas odstranimo z našega seznama, pošljite e-pošto na info@ninainvalentin.si s točno navedbo elektronskega naslova, ki ga moramo izbrisati.

Ali imate partnersko shemo?

Da. Nudimo stopnjo provizije, ki se začne pri 8 % in sega do 10 %, odvisno od višine naročila, ki je narejen na vaši spletni strani. Za več informacij nam pišite na info@ninainvalentin.si.

Ali nudite poslovne/korporacijske račune?

Da. Ponujamo vrsto različnih storitev za podjetja in druge organizacije – od popustov za zaposlene/člane ter žalnih aranžmajev in daril za poslovne partnerje. Za več informacij obiščite https://ninainvalentin.si/en/product-category/occasions/business-partners/ , pišite na info@ninainvalentin.si ali nas pokličite na +386 40 55 76.

Kdaj bo dostavljen moj naslednji šopek?

Za ogled vseh preteklih in prihodnjih naročil se preprosto prijavite v svoj spletni račun in kliknite »Zgodovina naročil«.

Ali lahko spremenim podrobnosti enega od svojih naročil?

V kolikor želite spremeniti sporočilo pri bodočih dostavah ali spremeniti datum dostave, nas pokličite na +386 40 55 77 67 ali pišite na info@ninainvalentin.si.

Kdaj je potrebno plačati za posamezen šopek?

Plačilo bo izvedeno 4 delovne dni pred dostavo naslednjega šopka.

Ali bom obveščen, ko bo plačilo izvršeno?

Da, po prejemu plačila vam bomo poslali potrditveno e-poštno sporočilo.

Ali lahko svojim mesečnim dostavam dodam dodatna darila?

Seveda.

Ali je mogoče promocijske kode uporabiti za mesečno dostavo šopkov?

Ker so naše mesečne naročnine že znižane, promocijskih kod za popust ni mogoče uporabiti.

Ali lahko unovčim Rosy točke za mesečna naročila?

Na žalost točk Rosy ni mogoče unovčiti na mesečne naročnine, vendar boste z vsakim plačilom pridobili več Rosy točk.

Kdaj bodo Rosy Points dodane mojemu računu?

Vaše Rosy točke bodo dodane, ko bo izvršeno plačilo za vsak šopek.

Ali lahko podaljšam naročnino?

Da, ko bo vaše zadnje plačilo izvršeno, boste prejeli e-poštno sporočilo z možnostjo obnovitve mesečnih naročil.

Ali lahko prekličem mesečno naročnino?

Seveda. Preprosto nas kontaktirajte 5 delovnih dni pred pošiljanjem cvetja.

V kakšni embalaži so dostavljeni darilni paketi?

Vsi naši darilni paketi so zapakirani ročno v darilne škatle vrhunske kvalitete. Darilno škatlo ustrezno zaščitimo in pošljemo v transportni škatli. prevozom.

Ali je darilni paket možno dostaviti kamorkoli?

Da.

Ali lahko zamenjam izdelke v darilnem paketu?

Ne, izdelkov v darilnem paketu žal ne moremo menjati.

Ali lahko darilnemu paketu priložim voščilo?

Seveda, v postopku nakupa vnesete sporočilo, ki bo natisnjeno na kartic0 in priloženo darilnemu paketu.

Ali je mogoče promocijske kode koristiti na darilnih paketih?

Da, večina promocijskih kod velja za darilne pakete. Nekatere kode pa veljajo samo za cvetje in lončnice.

Ali lahko koristim svoje Rosy točke za darilne pakete?

Da, Rosy točke lahko izkoristite za darilne pakete.

Zakaj so cvetovi ob dostavi še vedno zaprti?

Zaradi zaščite cvetja pred poškodbami med transportom. To je prednost za prejemnika, saj bo prejel sveže cvetje in bo lahko v njem užival veliko dlje.

Kako je cvetje zaščiteno med prevozom?

Vsi naši aranžmaji so poslani v posebej oblikovanih škatlah, v različnih velikostih, ki ustrezajo vsakemu šopku. Te škatle zagotavljajo, da je cvetje med prevozom zaščiteno in se ne bo moglo premikati, kar lahko povzroči škodo.